Home » Aktualności » Infolinia konsumencka

Infolinia konsumencka

Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw?

Pierwszą pomoc uzyskasz na:
Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 / 22 290 89 16.

Fundacja Konsumentów prowadzi Infolinię Konsumencką dostępną:
w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00.
Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną. Porady nie są udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

Infolinia konsumencka 801 440 220

Harmonogram wypłat

Świadczenia rodzinne
23.09.2021 r.

Świadczenie wychowawcze (500+)
24.09.2021 r. 

Poradnik Seniora na czas pandemi logo
Pomoc psychologiczna logo
Logo Projektu Samorząd Przyjazny Rodzinie 2021
Logo projektu czyste powietrze
Rodzina 500 logo
KDR logo
Zoom in Regular Zoom out
Empatia
Logo fundacji Wawel