Home » Aktualności » Infolinia konsumencka

Infolinia konsumencka

Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw?

Pierwszą pomoc uzyskasz na:
Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 / 22 290 89 16.

Fundacja Konsumentów prowadzi Infolinię Konsumencką dostępną:
w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00.
Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną. Porady nie są udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

Infolinia konsumencka 801 440 220

Harmonogram wypłat

Świadczenia rodzinne
24.11.2020 r.

Świadczenie wychowawcze (500+)
23.11.2020 r. 

Świąteczna wykreślanka

Informator Seniora
Logo projektu czyste powietrze
Dobry start logo
Rodzina 500 logo
KDR logo
Zoom in Regular Zoom out
Dziecięcy Telefon Zaufania
Empatia